balkhjournalism
balkhjournalism

balkhjournalism

مقالات دانشجویی ایران(مدا)


در وب سایت آی نوتی ثبت نام کنید

بازاریابی فروشگاه فایل پوشه

آپلود عکس

کدهای دستوری USSD آی نوتی یک راهکار نوین و کارآمد است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اینترنت، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. این سرویس امکان انجام تراکنش‌های مالی، ارسال و دریافت پیامک، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی، و مدیریت ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کند. با USSD، شما می‌توانید به سادگی و از طریق یک کد کوتاه، خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و تجربه کاربری بی‌نقصی را برای آنها فراهم کنید. این تکنولوژی مناسب برای انواع کسب‌وکارها، از فروشگاه‌های کوچک تا سازمان‌های بزرگ، است.

ساخت USSD

ساخت و اجرای کدهای دستوری ussd


برای استفاده از خدمات نرم افزاری مخابراتی آی نوتی و اجرای کدهای دستوری ستاره مربع و خدمات متنوع دیگرکافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید. چنانچه کد معرف ندارید  ، از لینک زیر بدون کد معرف وارد شوید و تکمیل نمایید و از خدمات آی نوتی لذت ببرید و کسب درآمد کنید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آی نوتی از خدمات نرم افزاری آی نوتی به بهترین نحو استفاده کنید.


ثبت نام


Registration

ساخت کدهای دستوری ستاره مربعUSSD


 

در وب سایت آی نوتی ثبت نام کنید

بازاریابی فروشگاه فایل پوشه

آپلود عکس

کدهای دستوری USSD آی نوتی یک راهکار نوین و کارآمد است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اینترنت، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. این سرویس امکان انجام تراکنش‌های مالی، ارسال و دریافت پیامک، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی، و مدیریت ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کند. با USSD، شما می‌توانید به سادگی و از طریق یک کد کوتاه، خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و تجربه کاربری بی‌نقصی را برای آنها فراهم کنید. این تکنولوژی مناسب برای انواع کسب‌وکارها، از فروشگاه‌های کوچک تا سازمان‌های بزرگ، است.

ساخت USSD

ساخت و اجرای کدهای دستوری ussd


برای استفاده از خدمات نرم افزاری مخابراتی آی نوتی و اجرای کدهای دستوری ستاره مربع و خدمات متنوع دیگرکافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید. چنانچه کد معرف ندارید  ، از لینک زیر بدون کد معرف وارد شوید و تکمیل نمایید و از خدمات آی نوتی لذت ببرید و کسب درآمد کنید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آی نوتی از خدمات نرم افزاری آی نوتی به بهترین نحو استفاده کنید.


ثبت نام


Registration

 

 


 
 

مجموعه پکیج پرطرفدار کسب و کار

مجموعه پکیج پرطرفدار کسب و کار

مجموعه ای بی نظیر از کسب و کار اینترنتی شش محصول پرطرفدار در کسب و کار اینترنتی با قیمت پایین و استثنائی

دانلود مجموعه پکیج پرطرفدار کسب و کار

کسب و کار اینترنتی
درآمد آسان
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1500

مجموعه ای بی نظیر از کسب و کار اینترنتی 

شش محصول پرطرفدار در کسب و کار اینترنتی

شامل :

بسته ی کسب درآمد ماهیانه 8 میلیون

بسته ی باینری آپشن

بسته کسب درآمد از بورس

بسته آموزش کامل ایجاد سایت

بسته کسب درآمد بالا از پورسانت فروش هزاران فایل

بسته 20 سایت برای استخدام در منزل

با قیمت پایین و استثنائی




دانلود مجموعه پکیج پرطرفدار کسب و کار




مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار

مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار(BPR)، به معنای تفکر مجدد، بازطراحی رادیکالی(اساسی)فرآیندهای کسب و کار ،جهت بهبود چشمگیر براساس شاخص های کلیدی عملکرد (هزینه، کیفیت و سرعت و ) است

دانلود مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار

کسب و کار اهداف فرآیندی
فرآیند های کسب و کار موفقیت شکست کار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 509 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار(BPR)، به معنای تفکر مجدد، بازطراحی رادیکالی(اساسی)فرآیندهای کسب و کار ،جهت بهبود چشمگیر براساس شاخص های کلیدی عملکرد (هزینه، کیفیت و سرعت و ...) است. ایده باز مهندسی فرآیند عبارت است از : کسب و کار موثرتر و کارآمد تر ، انعطاف پذیری و پاسخگویی بیشتر سازمانها برای سهام داران، مشتریان و کارمندان سازمان. به خدمت گرفتن ساختار سازمانی برای تسهیل گردش کار به شکل نابتر*(Leaner) و مناسبتر(Fitter) و در نهایت تولید و خدمت رسانی بهتر سازمانهاست.

* شیوه ساخت Lean، اصول بهبود مداوم بر پایه "حذف زواید" (عوامل اتلاف هزینه و زمان ) فرآیند است.

جنبش BPR با انتشار عمومی دو مقاله در سال ۱۹۹۰ شکل گرفت.Thomas H.DavenPort و James R.Short در این مقالات اظهار داشتند که طراحی مجدد فرآیند و استفاده از IT میتواند سازمانها را متحول و فرآیندهای کسب و کار را به طرز چشمگیری بهینه سازی کند. آنها BPR را "تحلیل و طراحی گردش کار و فرآیندها درون و میان سازمانها" تعریف کردند و ترکیب IT و طراحی مجدد کسب و کار را به این شیوه ، مهندسی صنایع جدید لقب دادند.

دانلود مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار


دانلود تکنیک های مذاکره در کسب و کار

تکنیک های مذاکره در کسب و کار

در این فایل با تکنیک های برتر مذاکره و کسب و کار آشنا می شوید

دانلود تکنیک های مذاکره در کسب و کار

تکنیک های مذاکره
معامله برد برد
قوانین مذاکره موفق
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

فایل تکنیک های مذاکره در کسب و کار با فرمت docx و در ۱۱ صفحه تهیه شده این فایل برای صاحبان کسب و کار و کلیه مدیران بویژه مدیران فروش و بازاریابی بسیار کاربردی می باشد .

مقدمه 

تا به حال این جمله شنیدید : شما در دنیای کسب و کار چیزی را بدست می آورید که شایستگی آن را داشته باشید . ( این واقعیت  ندارد ) 

در دنیای کسب و کار چیزی را بدست نمی آورید که شایستگی آن را داشته باشید بلکه چیزی را بدست می آورید که در مورد آن مذاکره کنید .

دو افسانه وجود دارد : 

۱- مذاکره استعدادی ذاتی است ( غلط است ) مذاکره مهارتی اکتسابی است که می توانید آن را بیاموزید .

۲- چیزهایی که می خواهید را باید از چنگ دیگران بیرون بکشید ( غلط است ) مذاکره ای با کیفیت برای هر دک طرف برد - برد است .

همه چیز به چشم انداز شما بستگی دارد . اگر احساس می کنید که چیزی برای شما یا سبک زندگی شما مناسب نیست انجامش ندهید .

در این فایل می خواهیم تکنیک ها ، روش تحلیل و گزینه های استراتژیک را به شما معرفی کنیم که مورد تائید علم روانشناسی است .

در واقع هر مسئله ای را می توانید به شکل های مختلف و جدائی مطرح کنید که حقیقت داشته باشد و دروغ نگفته باشید حتی اگر دیگران برداشت متفاوتی از گفته های شما داشته باشند .

به نظر من همه ما به طور مداوم مشغول مذاکره هستیم و گاهی اوقات اینکار را در طول روز چندین بار برای خریدهای بزرگ ، برای تفریح و حتی صحبت با همکاران انجام می دهیم . هر چه شما فرد ثروتمندتری باشی ذهن میلیونر شما احترام بیشتری برای پول قائل است و نمی خواهد آن را دور بیندازد یعنی اینکه من ثانیه به ثانیه زمانم را پول می بینم وبرای اینکه در زمان کمتر به نتیجه برسم باید مذاکره کننده قابلی باشم . 

معرفی چند تاکتیک برتر در زمینه مذاکره

- اگر چیزی می خواهی باید درخواستت را بیان کنی 

- از قانون درخواست استفاده کنید 

- ایجاد ارتباطی نزدیک 

- پیدا کردن نقاط اشتراک

- معامله برد- برد

- دلایل موجه و منطقی 

- شما شروع کننده مذاکره نباشید 

- هدفمند باشید 

- ایجاد رقابت 

- از اعتبار شخص ثالث بهره بگیرید 

- از موقعیتتان محافظت کنید 

- استفاده از ضعف بعنوان نقطه قوت 

- ایجاد رقابت 

- موارد غیر قابل مذاکره را با موارد قابل مذاکره مبادله کنید 

- در نظر گرفتن موارد مختلف قرارداد 

- فراهم کردن محیط مطلوب 

- استفاده از روش آدم خوب و بد 

- استفاده از قدرت کلمات چاپ شده 

- به جای تقسیم کیک پیشنهاد جدیدی ارائه کنید 

و در نهایت وقتی من به مذاکره می پردازم همه از آن مذاکره سود می برند و برنده می شوند .

 

دانلود تکنیک های مذاکره در کسب و کار

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 436 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

 

فهرست مطالب و بخشی از متن :

فصل دوم: ادبیات موضوعی و پیشینه­ی پژوهشی........................................................... 11

  1. مقدمه...................................................................................................... 12
  2. مدیریت فرآیند کسب­وکار......................................................................... 12
    1. تعاریف مختلف در خصوص BPM....................................................... 15
    2. هدف مدیریت فرآیند کسب­وکار........................................................... 17
    3. روند تکامل سیستم­های مدیریت فرآیند کسب­وکار.................................. 18
    4. علل رویکرد سازمان­ها به مدیریت فرآیند کسب­وکار............................... 19
    5. مزایای دیگر مدیریت فرآیند کسب­وکار.................................................. 21
    6. موانع پیاده­سازی مدیریت فرآیند کسب­وکار............................................ 22
  3. چرخه­ی حیات مدیریت فرآیند کسب­وکار.................................................. 22
  4. اجزاء مدیریت فرآیند کسب­وکار................................................................ 24
  5. پیشینه­ی مطالعات در زمینه­ی BPM............................................................ 27
  6. سیستم مدیریت فرآیند کسب­وکار............................................................... 31

2-6-1- ویژگی­هایBPMS مناسب............................................................ 32

2-6-2- اهداف اصلی در استفاده ازBPMS................................................. 33

  1. دو رکن اساسی مدیریت فرآیند کسب­وکار.................................................. 33

2-7-1- مهندسی مجدد فرآیند کسب­وکار34

2-7-2- بهبود فرآیند کسب­وکار34

2-7-3- تفاوت BPM و BPR................................................................... 35

  1. سیستم مدیریت گردش کاری..................................................................... 35

2-8-1- معایب سیستم گردش کاری35

2-8-2- تفاوت BPM و WFM................................................................ 36

 

 

 

 

 

فصل دوم

ادبیات موضوعی و

پیشینه­ی پژوهشی

 

2-1- مقدمه

در سال­های اخیر، رویارویی کسب­وکارها با چالش تغییرات سریع محیطی، موجب شده است که فرآیندها به دلیل ارتباطات متقابل مؤلفه­های داخلی­شان و تأثیرات متقابل خود با محیط، پیچیدگی بسیاری را نشان دهند. بنابراین، سازمان­ها برای وفق یافتن با محیط­های پیچیده­ی امروزی به قابلیت­های مدیریت فرآیند کسب­وکار توجه بیشتری نشان می­دهند. عموماً، مدیریت فرآیند کسب­و­کار، به مفهوم توسعه­ی موارد کاربردی کسب­وکار، که مستقیماً منطق اجرایی فرآیندهای زیر بنایی را دنبال می­کنند، مطرح شده است [2]. سازمان­ها به تجربه آموخته­اند که مدیریت فرآیند کسب­و­کار، سرمایه­گذاری قوی­ای در رویارویی سریع با تغییرات محیطی است. مدیریت فرآیند کسب­وکار با داشتن الگوهای متعدد مورد نیاز سازمان­ها، روشی یکپارچه و نظام­مند را برای طراحی، اجرا و مدیریت فرآیند کسب­وکار سازمان­ها ارائه می­نماید. در هر یک از فرآیند­ها، افراد و سامانه­ها نقش دارند. با توجه به این که سیستم مدیریت فرآیند کسب­وکار بستری را فراهم می­آورد تا انجام کلیه­ی فرآیند­ها در سازمان به صورت خودکار درآیند، همه­ی راه­ها در حال منتهی شدن به سیستم مدیریت فرآیند کسب­وکار به عنوان هسته­ی اصلی سیستم­های سازمانی جهت بهبود عملکرد سازمان­ها می­باشد [1]. عملکرد رایج سازمان بستگی به توانایی مجموع فرآیند کسب­وکار، در دستیابی به اهداف اساسی آن سازمان دارد. عملکرد درازمدت سازمان بستگی به توانایی مدیریت در تطبیق با تغییرات بیرونی همچون چرخه­ی حیات محصول، رقبای جدید و انواع تغییرات محیطی دارد [11].

در این خصوص، دیدگاه موجود این است که مدیریت عملکرد یکی از اجزای ضروری در به­کارگیری مدیریت فرآیند کسب­وکار است. مدیریت فرآیند کسب‌وکار بر مدیریت منابع و یک سلسله از سیستم‌های ارزیابی متکی است که چنین سیستم‌هایی تنظیم اهداف، کنترل جریان‌ها و انجام اقدامات اصلاحی را میسر می‌سازند. کاربرد مدیریت فرآیند کسب­وکار از طریق مدیریت صحیح عملکرد موجب توسعه و رشد سازمان می‌شود]4[.

 

2-2- مدیریت فرآیند کسب ­و­کار

سازمان­ها را می­توان به دوگونه­ی سنتی و مدرن تقسیم­بندی نمود. سازمان­های سنتی با ساختارهای سلسه مراتبی، از طریق چارت­های سازمانی مورد طراحی قرار می­گرفتند و واحدهای عمودی، که عموماً در قالب معاونت­ها ومدیریت­ها تفکیک می‌شدند، هدف و وظیفه مشخصی را دنبال می‌نمودند. سازمان­های مدرن با این ایده که کسب­وکار می­تواند به شکل فرآیندی ترسیم شود و بهبود فرآیند برابر با بهبود کسب­وکار است، ایده جدیدی است که در اواخر قرن اخیر به طور جدی مطرح گردید.

ساختار­ سازمان­ها به­صورت بخش­های عمودی می­تواند افراد و فعالیت­های مرتبط با آنان را مدیریت و کنترل نماید. از این رو خدمت­رسانی و خروجی سازمان در اثر تعامل و ارتباط بین چند بخش عمودی محقق می­شود. ساختار عمودی و سلسله مراتبی سازمان نمی­تواند، نظارت و دید همه­جانبه­ای داشته باشد و مدیریت فعالیت­های هر بخش فقط توسط مدیریت آن بخش قابل بررسی و گزارش­دهی خواهد بود و اطلاعات به صورت عمودی و جزیره­ای در می‌آیند. اما در سازمان­های فرآیند محور، فرآیندها در سطح سازمان تعریف شده و از واحدهای عمودی عبور می­نمایند و فعالیت­ها در مرکز فرآیندها قرار می­گیرند. از این رو وظیفه مدیریت بخش­های عمودی صرفأ معطوف به مدیریت افراد و اجرای فرآیندهاست. مالکین فرآیندها درک صحیحی از فرآیندهایشان از ابتدا تا انتها دارند و براساس شاخص­های تعریف شده در فرآیندها به ارزیابی آن­ها می­پردازند. سیستم مدیریت عملکرد به­عنوان یکی از مهم­ترین وظایف مدیریت سازمان شناخته می‌شود و معمولاً سازمان­ها و خصوصاً شرکت­های تولیدی در عین جاری­سازی آن، نتایج شفاف و مدونی از اجرای سیستم مدیریت عملکرد ندارند. انجام صحیح و اصولی مدیریت عملکرد استراتژیک بر بهسازی و افزایش توانمندی نیروی انسانی پوشیده نیست. نیروی انسانی به­عنوان بزرگترین سرمایه یک سازمان همواره مورد توجه هر سازمان می­باشد.

مدیریت فرآیند کسب­وکار شاخه­ای از علم مدیریت است که روندی سیستماتیک را با رویکردی ساختار­یافته دنبال می­کند و برای حمایت از فرآیندهای صریح مدیریت، از روش­ها، تکنیک و ابزار، منابع انسانی، سازمان­ها، برنامه­های کاربردی، اسناد و دیگر منابع اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده می­کند ]12،13 [.

پیدایش این ایده به دوره فردریک تیلور[1] باز می­گردد. ایده­ی BPM، زاییده­ی تلاش تیلور و همکارانش در سال 1880 برای توسعه­ی مهندسی صنعتی پیشرفته است. در آن زمان بعد از وقوع انقلاب صنعتی دوم و در خلال جنگ جهانی اول، تیلور مفهوم مدیریت علمی را پایه­گذاری نمود، تا با ایجاد تخصصی­سازی بین کارکنان و کارگران، مفاهیم اولیه­ی بهینه­سازی را به وجود آورده باشد و این تخصصی­سازی از طریق تقسیمات کاری بین کارکنان به وجود آمد]14[. جهش بعدی BPM، ترکیبی از ایده­ی تیلور با کنترل فرآیند آماری که در سال 1986 توسط شوارت[2]، دمینگ[3]و جوران[4] طرح­ریزی شد. این نگارش از مدیریت فرآیند شامل اندازه­گیری و محدودیت­های نوسانات فرآیند و بهبود مستمر به جای بهبود مقطعی بود و به کارکنان اجازه می­داد تا بتوانند فرآیند­­های خود را بهبود بخشند.

 


[1] Frederick Winslow Taylor

[2] Shewart

[3] Deming

[4] Juran

دانلود ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مدیرت فرایند کسب و کار