balkhjournalism
balkhjournalism

balkhjournalism

دانلود پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار

پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار

برنامه کسب و کارروش اجرای یک فعالیت تجاری در یک دوره زمانی مشخص را بیان می‌کند که شامل بخشهای گوناگون از جمله بازاریابی و توجیه اقتصادی طرح می باشد

دانلود پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار

کسب و کار بازاریابی فروش
ضرورت برنامه ریزی داد و ستد تجارت ارزیابی
مدیریت خطر پذیری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 537 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 146

برنامه کسب و کارچیست؟

    برنامه کسب و کارروش اجرای یک فعالیت تجاری در یک دوره  زمانی مشخص را بیان می‌کند که شامل بخشهای گوناگون از

    جمله بازاریابی و توجیه اقتصادی طرح می باشد

فلسفه پیدایی طرح کسب و کار:

انسان های بیشماری دارای افکار و تصورات ذهنی خلاقانه و خاصی می باشند که برای عملیاتی کردن آن نیاز به مطرح ساختن آن به غیر دارند ، اما به دلیل عدم توانایی در تصویر سازی آن هیچگاه موفق به پیاده سازی افکار خود نمی گردند . باید باور داشت اگر این افراد توانایی پیاده سازی تصورات ذهنی خود را داشته و یا می داشتند امروز شاید در زمره موفقترین انسانها بوده و باعث تغییر مسیر زندگی خود می شدند .

در مقابل انسان هایی نیز بودند که می توانستند این تصورات را به واقعیت تبدیل نمایند اما به دلیل سرعت تغییرات در عصر کنونی که به عصر عدم تداوم شهرت یافته که در آن اندوخت ها وتجارب گذشته لزوما تضمین کننده آینده نمی باشد و با پیچیده تر شدن تجارت و بازارها حضور و بقا در عرصه های داد و ستد و تجارت تخصصی تر گشته و به تبع آن تبدیل کردن ایده ها به واقعیت و به محصولات و خدمات به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به شریک و یا سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها به یک نیاز راهبردی و گسترده در عصر حاضر مبدل گشته است.

ضرورت برنامه‌ریزی به عنوان بخشی ‌از هر فعالیت‌کاری :

برنامه‌ریزی خوب می‌تواند:

*         با تعیین چشم‌انداز و رسالت شرکتی، مدیریت را در دستیابی به اهداف کوتاه و بلند‌مدت یاری می‌دهد.

*         کارآفرین را در ادارة کسب‌وکار راهنمایی کند؛

*         در پیشرفت و بهبود کار کمک نماید؛

*         از بروز اشتباههای زیانبار جلوگیری کند؛

*         فرآیند‌های مختلف کسب و کار را بهینه‌سازی کرده و از اتلاف مواد اولیه، کار و سرمایه جلوگیری نماید؛

 

دانلود پاورپوینت اصول طرح و برنامه ریزی کسب و کار

پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان، در قالب ppt و در 109 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف عملیاتی مدل مناسب داد و ستد، الزامات مدل کسب و کار ، مفاهیم اساسی بازاریابی در کسب و کار، مفاهیم اساسی فناوری در کسب و کار، مفاهیم اساسی مالی و اقتصادی در کسب و کار، مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت در کسب و کار، مفاهیم اساسی توسعه مناب
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 20
فرمت فایل ppt
حجم فایل 8100 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 109
پاورپوینت بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان، در قالب ppt و در 109 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف عملیاتی مدل مناسب داد و ستد

الزامات مدل کسب و کار

مفاهیم اساسی بازاریابی در کسب و کار

مفاهیم اساسی فناوری در کسب و کار

مفاهیم اساسی مالی و اقتصادی در کسب و کار

مفاهیم اساسی مدیریت کیفیت در کسب و کار

مفاهیم اساسی توسعه منابع انسانی در کسب و کار

مفاهیم اساسی مدیریت سامانه های اطلاعاتی در کسب و کار

مدل های متداول معروف جهان

مدل زنجیره ارزش ( مدیریت زنجیره تامین و عرضه )

مدل برون سپاری

خرده فروشی

عمده فروشی

کارخانه ای

پیمانکاری عمومی در رابطه با اقتصاد خوشه ای

داد و ستد الکترونیکی

داد و ستد انکوباتورها ( مراکز رشد ) مبتنی برD& R

داد و ستد مبتنی بر کار آفرینی و کریدور علم فناوری

سایر داد و ستد های موجود

جدول تفاوت های عمده داد و ستد موجود

نگاهی کوتاه به گونه شناسی ( Typology ) داد و ستد

سازماندهی های مختلف داد و ستد

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی مدل های متداول کسب و کار در جهان " می باشد که در حجم 109 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا

دانلود پاورپوینت با عنوان راه اندازی کسب و کار 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 40 اسلاید شامل گام 0 شروع کنید، گام 1 تقسیم بندی بازار، تعریف تقسیم بندی بازار، گام 2 انتخاب بازار خط مقدم ساحلی، گام 3 ساخت پروفایل کاربر نهایی، ویژگی های بالقوه ای که باید در پروفایل کاربرنهایی تان مدنظر قرار دهید و
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 28
فرمت فایل pptx
حجم فایل 622 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: پاورپوینت راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

فرمت: پاورپوینت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان راه اندازی کسب و کار: 24 گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا می باشد که در حجم 40 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

گام 0: شروع کنید

سه راه برای شروع کسب و کار جدید

گام 1: تقسیم بندی بازار

تعریف تقسیم بندی بازار

گام 2: انتخاب بازار خط مقدم ساحلی

گام 3: ساخت پروفایل کاربر نهایی

ویژگی های بالقوه ای که باید در پروفایل کاربرنهایی تان مدنظر قرار دهید

گام 4: محاسبۀ اندازۀ کل بازار در دسترس برای بازار خط مقدم ساحلی

گام 5: ترسیم پروفایل کاربرنما برای بازار خط مقدم ساحلی

ادامه گام 5: ترسیم پروفایل کاربرنما
برای بازار خط مقدم ساحلی

گام 6: مورد کاربری چرخه حیات کامل

گام 7: تعیین مشخصات سطح بالای محصول

گام 8: تعیین کمیت ارزش پیشنهادی

گام 9: ده مشتری بعدی خود را شناسایی کنید

گام 10 : شایستگی محوریتان را مشخص کنید

گام 11 : موقعیت رقابتی تان را ترسیم کنید

گام 12: تعیین واحد تصمیم گیری مشتری

گام 13 : فرآیند جذب مشتری دست به جیب را ترسیم کنید

گام 14 : محاسبه اندازه کل بازار در دسترس برای بازارهای پس آیند

گام 15 : طراحی مدل کسب و کار

چهار عامل کلیدی که کارآفرینان همواره در طراحی مدل کسب و کار در نظر می گیرند

گام 16 : تعیین چهارچوب قیمت گذاری

گام 17 : ارزش مادام العمر مشتری جذب شده را محاسبه کنید

گام 18 : فرآیند فروش را برای جذب مشتری ترسیم کنید

پرسش های کلیدی در فرآیند فروش

گام 19 : محاسبۀ هزینۀ جذب مشتری

روش درست محاسبه هزینه جذب مشتری: دیدگاه بالا به پایین

روشهای کاهش هزینه های جذب مشتری

گام 20: فرضیات کلیدی را شناسایی کنید

گام 21: فرضیات کلیدی را بیازمایید

گام 22: حداقل محصول تجاری قابل پذیرش را تعریف کنید

سه شرط حداقل محصول تجاری قابل پذیرش

گام 23: عرضه محصول برای فروش

گام 24: برنامه محصول را توسعه دهید

منبع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول وعلائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار

تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه تعیین عنوان کسب و کار تعیین محل کسب و کار شناسائی انواع سرمایه گذاری مورد نیاز منابع مالی موجود جهت راه اندازی طرح (درونی و بیرونی) انواع تسهیلات مالی (دولتی خصوصی) محاسبات مربوط به تسهیلات مالی طرح توجیهی فنی و اقتصادی معرفی موقعیت طرح (جغرافیایی بازار منابع انسانی) توجیه فنی توجیه م
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 22
فرمت فایل ppt
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت تامین منابع مالی برای کسب و کار

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر
آغاز کسب و کار
تهیه طرح توجیهی اقتصادی و فنی
جمع آوری اطلاعات پایه و اولیه
تعیین عنوان کسب و کار
تعیین محل کسب و کار
شناسائی انواع سرمایه گذاری مورد نیاز(ثابت و در گردش)
منابع مالی موجود جهت راه اندازی طرح (درونی و بیرونی)
انواع تسهیلات مالی (دولتی - خصوصی)
محاسبات مربوط به تسهیلات مالی
طرح توجیهی فنی و اقتصادی
معرفی موقعیت طرح (جغرافیایی- بازار-منابع انسانی)
توجیه فنی
توجیه مالی
توجیه اقتصادی

سرمایه گذاری ثابت
زمین
ساختمان
تجهیزات
تاسیسات
ملزومات اداری و تولید
وسایط نقلیه

مواد مصرفی
حقوق و دستمزد
کالای در جریان تولید
کالای تولید شده
مطالبات نقدیهزینه های جاری (آب و برق و گاز و تلفن و..
درونی (آور
ده شخصی نقدی و غیر نقدی : سپرده، طلا، اوراق بهادار، چکهای وصول شدنی و ...)
بیرونی (سهم الشرکه – تسهیلات بانکی)

منابع موجود در قانون برنامه توسعه:

ماده 108 برنامه سوم که در ماده 20 برنامه چهارم تنفیذ شده است: در این ماده تسهیلات ویژه ای برای کارآفرینان عرصه آب و کشاورزی در قالب اعطای اراضی بزرگ طبیعی جهت احیا و بهره برداری آن در نظر گرفته شده است که از طریق وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرودر قالب طرحهای توسعه در حال اجرا می باشد.

ماده 50 برنامه سوم: در این بند معافیتهای مالیاتی و عوارض دولتی برای ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته توسط کارآفرینان در نظر گرفته شده است. دولت مکلف شده است تا بخشی از سود تسهیلات بانکی را بصورت یارانه به کارآفرینان پرداخت نماید.(ماده 27 برنامه چهارم)

ماده 95: حمایت مالی از جوانان و نیازمندان دهکهای پائین با پشتیبانی از صندوق توسعه اشتغال روستائی، صندوق اشتغال نیازمندان و...

بند ی ماده 97: تهیه و تدوین طرح جامع توانمندسازی زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار با همکاری سایر سازمانها و نهادهای ذیربط و تشکلهای غیردولتی و تصویب آن در هیئت وزیران در شش ماهه نخست سال اول برنامه.

ماده 99 : اعطای تسهیلات به خانواده ایثارگران.

ماده 102: حمایت مالی از تعاونی ها به استناد بند 2 اصل 44 قانون اساسی.

فایل پاورپوینت 18 اسلاید

پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار

دانلود پاورپوینت با عنوان تحلیل فضای کسب و کار در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 41 اسلاید شامل مقدمه، بهره گیری از شاخه های گوناگون علوم اجتماعی در راهبری بنگاه، ضرورت شناخت محیط، هدف از شناخت فضای کسب و کار، مدل مناسب و مطلوب کسب و کار، الگوی مناسب کسب و کار، تعریف محیط کسب و کار، محیط های بنگاه، لایه های محیط بنگاه، علل تعامل بنگاه با محیط کسب
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 28
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1689 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار

تعداد اسلاید: 41 اسلاید

فرمت: پاورپوینت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان تحلیل فضای کسب و کار می باشد که در حجم 41 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

بهره گیری از شاخه های گوناگون علوم اجتماعی در راهبری بنگاه

ضرورت شناخت محیط

هدف از شناخت فضای کسب و کار

مدل مناسب و مطلوب کسب و کار

الگوی مناسب کسب و کار

تعریف محیط کسب و کار

محیط های بنگاه

لایه های محیط بنگاه

علل تعامل بنگاه با محیط کسب و کار

اهداف اصلی تحلیل فضای کسب و کار

متغیرهای عمده اثرگذار بر محیط کسب و کار

توسعه یافتگی محیط

پیشرفت های فناوری

استراتژی نوآوری و یادگیری

چگونه خود را با محیط متغیر تطبیق دهیم؟

تطبیق بنگاه با محیط متحول

خروجی دیده بانی و تحلیل محیط

لایه های محیط بنگاه

سرفصل هایی که در تحلیل محیط داخلی بنگاه مطالعه می شوند

سرفصل هایی که در تحلیل محیط نزدبک بنگاه مطالعه می شود

مصادیقی از محیط های ملی بنگاه

مصادیقی از محیط فراملی

تحلیل بازارهای رقابتی با استفاده از رویکرد ساختار- رفتار- عملکرد

رویکرد ساختار- رفتار- عملکرد

رویکرد تحلیل در بازارهای رقابتی

ساختار بازار ( محیط نزدیک)

رفتار بنگاه( محیط داخلی)

عملکرد بنگاه( محیط داخلی)

سوالاتی پیرامون شناخت بیشتر محیط نزدیک

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول وعلائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.